Március - 2019
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 28 29 30 31

A DMMD publikációi



Konferencia-előadások





Egyéb publikációk



  • Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel, Bauer, András (2018). Investigating the Impact of Salespersons’ Use of Technology and Social Media on Their Customer Relationship Performance in B2B Settings. Market-Tržište, 30(2), 165-176. URL: http://dx.doi.org/10.22598/mt/2018.30.2.165

  • Vezetéstudomány "Digitális marketing" különszám (2018. december)
  • Bauer András (2018). Bevezető [Vezetéstudomány, Digitális marketing különszám]. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49(12), 2-4. URL: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3838/
  • Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia (2018). A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49 (12). pp. 4-10. URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.01
  • Simay Attila Endre, Gáti Mirkó (2018). Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49(12), 11-23. URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02
  • Varga Ákos, Panyi Krisztina (2018). Híres leszek! - a magyar YouTube piac influencer központú vizsgálata. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49(12), 24-30. URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.03
  • Csordás Tamás (2018). Márkák és mémek - egy bonyolult kapcsolat érzelemrajza. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49(12), 31-41. URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.04
  • Gáti Mirkó, Mitev Ariel Zoltán, Bauer András (2018). A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49(12), 42-49. URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05
  • Agárdi Irma (2018). A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49 (12). pp. 50-57. URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06
  • Gálik, Mihály (2018). A média átalakulása. A tömegmédiától a digitális hálózati médiáig. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49(12), 58-66. URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.07
  • Horváth Dóra, Cosovan Attila, Horváth Daniella, Namaz, Lachin (2018). Tanulás-munka interface. A valós idejű találkozások jelentősége a digitális oktatási környezetben. Vezetéstudomány / Budapest Management Review, 49(12), 67-77. URL: https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.08

  • Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel, Bauer, András (2018): Can social media help salespeople in building customer relationships? In: Gounaris Spiros, Alexandr Matthew, Hamilton Kathy, Karampela Maria, Lacka Ewelina (szerk.) 47th EMAC Conference: People Make Marketing. Konferencia helye, ideje: Glasgow, Egyesült Királyság / Skócia, 2018.05.29-2018.06.01. Glasgow: University of Strathclyde, 2018. Paper online. (ISBN:978-1-5272-1911-3)
  • Horváth, Dóra, Cosovan, Attila, Komár, Zita (2018): #Visual #Communication #Development: Visual Communication Project Integrated into the Educ ation of Future EconomistsIn: Benedek András, Nyíri Kristóf (szerk.)8th Budapest Visual Leaning Conference: Communication – Culture – Consciousness: Abstracts. Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2018.04.26-2018.04.28. BME Műszaki Pedagógia Tanszék, p. 19. 3 p.

  • Csordás Tamás, Horváth Dóra, Mitev Ariel, Markos-Kujbus Éva (2017): User-Generated Internet Memes as Advertising Vehicles: Visual Narratives as Special Consumer Information Sources and Consumer Tribe Integrators In: Siegert Gabriele, Rimscha M Bjørn, Grubenmann Stephanie (szerk.) Commercial Communication in the Digital Age: Information or Disinformation?. 270 p. Berlin: De Gruyter Verlag, 2017. pp. 247-266. (ISBN:9783110416794) URL: https://doi.org/10.1515/9783110416794-014

  • Bauer, András, Horváth, Dóra, Mitev, Ariel (2017): The Role of Design and its Relationship to Marketing an Exploration In: Bijmolt Timmo, Koert van Ittersum, Peter Verhoef, Jaap Wieringa (szerk.) Leaving Footprints. 138 p. Konferencia helye, ideje: Groningen, Hollandia, 2017.05.23-2017.05.26. Groningen: University of Groningen, 2017. Paper online. (ISBN:978-90-367-9912-6)
  • Horváth Dóra, Mitev Ariel (2017): Előszavak és előképek: Vendégszerkesztői előszövegezés Vezetéstudomány 48:(4) pp. 2-3. (2017)
  • Gáti Mirkó, Mitev Ariel, Bauer András (2017): A közösségi média mindenek felett?: A technológiahasználat, valamint a közösségi média használatának hatása a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben In: Bányai Edit, Lányi Beatrix, Törőcsik Mária (szerk.) Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet. 730 p.2017. pp. 300-309.(ISBN:978-963-429-1)
  • Kenesei Zsófia (2017): Services in the digital era: How the role of customers changes with the adoption of new technologies. p. 1. 1 p.Románia, 3rd edition of the International Conference on Economics and Business Management (ICEBM); Kolozsvár, Babeş-Bolyai University, 2017. Október 27. (2017)
  • Horváth, Dóra, Mitev, Ariel (2017): Voluntary Advertisers: Consumer Analysis Of Online Forum Comments Through Animal Metaphors In: Bijmolt Timmo, Koert van Ittersum, Peter Verhoef, Jaap Wieringa (szerk.) Leaving Footprints. 138 p.(ISBN:978-90-367-9912-6)
  • Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel, Bauer, András (2017): The effect of technology use and social media use on customer relationship performance in personal selling In: Florin Folrean, Udo Wagner, Călin Vegheș (szerk.) Bridging the Marketing Theory/Practice Gap and Competitiveness of New Europe. Konferencia helye, ideje: Temesvár, Románia, 2017.09.20-2017.09.22. Timisoara: West University of Timisoara, 2017. Paper online.(ISBN:978-973-125-580-4)

  • Bauer András (szerk.) (2017): Digitális múlt és jövő. Konferenciakiadvány. Konferencia helye, ideje: Budapest, Magyarország, 2017.11.08 Budapest: BCE Marketing és Média Intézet, 2017. 12 p (ISBN:978-963-503-657-8) URL: http://portal.uni-corvinus.hu/fileadmin/user_upload/hu/tanszekek/gazdalkodastudomanyi/i_mark/kk_dmmd/konf/dmmd_konferencia_20171108_konferenciakotet.pdf
  • Gálik Mihály (2017): A média átalakulása - a tömegmédiától a digitális hálózati médiáig. In: Bauer András (szerk.) Digitális múlt és jövő. 12 p. (ISBN:978-963-503-657-8)
  • Kenesei Zsófia (2017): Szolgáltatások a digitális világban: a vevő megváltozott szerepe az önkiszolgáló technológiák használata során In: Bauer András (szerk.) Digitális múlt és jövő. 12 p. (ISBN:978-963-503-657-8)
  • Csordás Tamás (2017): Márkák és digitális felhasználói tartalmak kapcsolata: Az internetes mémek példája, In: Bauer András (szerk.) Digitális múlt és jövő. 12 p. (ISBN:978-963-503-657-8)
  • Gáti Mirkó, Mitev Ariel, Bauer András (2017): A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. In: Bauer András (szerk.) Digitális múlt és jövő. 12 p. (ISBN:978-963-503-657-8)
  • Horváth Dóra, Cosovan Attila (2017): Tanulás-oktatás INTERFACE. In: Bauer András (szerk.) Digitális múlt és jövő. 12 p. (ISBN:978-963-503-657-8)

Utolsó frissítés: 2019.03.11.