Június - 2018
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

A KONFERENCIÁRÓL


Digitális múlt és jövő
Konferencia a Digitális Marketing, Média és Design Kutatóközpont szervezésében




A konferencia helyszíne és időpontja

BCE Főépület III. előadó; 2017. november 8. szerda, 9.00–16.00 óra



Konferenciakötet

A konferencia előadásainak összefoglalóit tartalmazó kötet szabadon hozzáférhető ezen a hivatkozáson.



PROGRAM

9.00 – 9.15Megnyitó, a DMMD rövid bemutatása
9:15 – 10.00Gálik Mihály (BCE): "A média átalakulása - a tömegmédiától a digitális hálózati médiáig"
10.00 - 10.45Juhász Péter Tibor (Telekom): "Reklámfilmek tévé nélkül - a hatékony médiastratégia új irányai a mai Magyarországon"
10.45 - 11.15
KÁVÉSZÜNET

11.15 – 11.45Kenesei Zsófia (BCE MMI): "Szolgáltatások a digitális világban: a vevő megváltozott szerepe az önkiszolgáló technológiák használata során"
11.45 - 12.15Gáti Mirkó – Mitev Ariel – Bauer András (BCE MMI): "A közösségi média hatása a személyes értékesítésre"
12.15 - 12.45Csordás Tamás (BCE MMI): "Márkák és digitális felhasználói tartalmak kapcsolata: Az internetes mémek példája"
12.45 - 14.00
KÁVÉSZÜNET

14.00 - 15.00Horváth Dóra – Cosovan Attila (BCE MMI): "Tanulás-oktatás INTERFACE"
15.00 - 15.30
ÖSSZEGZÉS ÉS ZÁRÁS

Utolsó frissítés: 2017.11.30.